Te caut din toata inima...

30 martie 2011

Isus si Apostolii in timpul Agoniei din Ghetsimani

Teologia Patimilor ( 2)




*** Ora Sfanta  ***

Isus: " Eu sunt vesnicul cersetor al colaborarii Apostolilor Mei la Opera Rascumpararii omenirii din toate timpurile.
Dupa ce i-am facut Preoti deplini si i-am impartasit cu Trupul si Sangele Meu, i-am dus pa Apostoli cu Mine in Ghetsimani ca sa-i fac partasi la suferintele Mele din Agonie.
Stiam insa ca nu pot sa suporte privelistea zguduitoare a Agoniei.
De aceea, cu un Plan Divin, am luat dintre ei pe Petru , pe Iacob si pe Ioan, cei care vazusera Gloria Mea Divina in transfigurarea de pe Tabor, ca sa fie cu Mine, sa fie mai aproape de Agonia Mea : sa auda cuvintele Mele adresate lor si lumii intregi pentru toate generatiile:  

Intristat este sufletul Meu pana la moarte: ramaneti aici cu Mine si priveghiati.

Simteam nevoia de a-i avea prieteni de cruce, de suferinta.
Pe Petru ca destinat a fi Vicarul Meu in pasterea intregii Mele Turme.
Pe Ioan ca intim al Inimii Mele.
Pe Iacob ca aprins de zel pentru venirea Imparatiei Mele intre oameni.
Dar nu am aflat de la ei ceea ce asteptam.Loviti de somn, tristete si oboseala, au adormit si ca prin vis  au auzit rugaciunea Mea catre Tatal : 

Parinte ! Inlatura de la Mine acest  pahar! Dar nu voia Mea , cu Voia Ta sa fie.

Mustrarea Mea blanda si avertismentul adresat in primul rand lui Petru:

Asa, nu ati putut priveghe un ceas cu Mine!Priveghiati si va rugati ca sa nu intrati in ispita, caci sufletul e gata de jertfa, dar trupul e slab,
nu i-a trezit la realitatea divina a Operei Rascumpararii si la realitatea primejdiilor care ii asteptau.Negraita a fost durerea Mea pentru slabiciunea lor si lipsa lor de veghere , de rugaciune
si de participare la suferintele agoniei Mele.

O, de cate ori, in Agonia Mea din Biserica, nu fac Eu apel la Conducatorii Bisericii, urmasii lui Petru si ai celorlalti Apostoli, la intimii si favorizatii Inimii Mele, la misionarii zelosi ai Bisericii Mele:
Asa , nu ati putut priveghea un ceas cu Mine!

Ora sfanta e nespus de placuta Inimii Mele Euharistice si Insangerate.Dar nu ca o simpla comemorare din trecut, ci ca o  adorare perpetua , ca o traire permanenta in adorarea Mea Euharistica.
Eu vreau ca Apostoli si colaboratori treji si plini de iubire, acum in agonia Mea prezenta din Biserica.Si nu o ora sfanta , ci toata viata sfanta...

Supremul Pontif, Episcopii, Preotii, calugarii si calugaritele, toate sufletele intime Inimii Mele, toti misionarii, dar mai ales adoratorii Euharistiei Mele Insangerate in care se inoieste Misterul Agoniei Mele, vreau sa privegheati, sa va rugati Tatalui impreuna cu Mine si sa suferiti impreuna cu Mine.

Inima indurerata! Tu cunosti si traiesti Mieterul Agoniei Mele si participi la durerea Mea pentru apostolii Mei.
Tu ce faci pentru a Ma mangaia in agonia Mea dureroasa din gradina omenirii, din gradina secolului douazeci, cand oamenii Ma neaga: 
Tu dormi sau te rogi Mie? Dormi ori Ma adori in Euharistie , pe Mine Negatul , pe Mine Insangeratul, pe Mine Rastignitul, rascumparatorul lumii?

Fii insotitoarea Mea prin adoratie perpetua.
Vegheza-Mi Euharistia! Nu dormi! Fii tare in credinta si marturiseste adevarul.Pe Mine, Dumnezeu , Calea , Adevarul  si Viata, Fericirea ta"

Divinule Indurerat pentru Apostoli!

Uneste-ma si mai mult cu Tine in acest Mister sublim si da-mi spiritul privegherii si al rugaciunii pentru Apostolii Tai din toate timpurile.
Vreau sa fac Ora Sfanta , ca toata viata mea sa fie cu adevarat sfanta.

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.

Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir

sursa : "Teologia Patimilor",
Editura C.I.N.


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu spiritul privegherii si al rugaciunii, cu iubirea , Pacea , Indurarea si Bucuria Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...