Te caut din toata inima...

09 aprilie 2011

In mijlocul multimii


Teologia Patimilor (9)

Isus: "Eu sunt Pastorul cel Bun, iar turma Mea este omenirea intreaga.Eu sunt prezent pururea in mijlocul multimilor din toate secolele, cu toate ca aceste multimi sunt adesea ignorante, nestatornice, fricoase si usor manevrate de dusmanii Mei impotriva Mea.
Repet mereu multimii:
Eu am venit sa aveti viata si viata imbelsugata!
Dar desi sunt in mijlocul multimii, ea nu ma cunoaste, iar tu, fiica Mea, poti sa repeti ca odinioara Patronul tau, Inaintemergatorul Ioan:

In mijlocul vostru sta Acela pe care voi nu-L stiti!

Sunt prezent in Bisrica, in Evanghelie si in Euharistie, insa multimile nu Ma cunosc asa cum sunt.Multimile se insufletesc pentru Isus care le inmulteste painile, vrand sa-L faca Imparat lumesc , dar cand Ma vad batjocorit, incununat cu coroana de spini, biciuit si judecat permanent de Ana, de Caiafa si de Pilat, ajung sa stige:

"Nu vrem ca Acesta sa imparateasca asupra noastra!"

Crestinismul multimii este superficial in cele mai multe cazuri, bazat pe o simpla traditie amestecata cu superstitii si practici exterioare, care lasa adeseori neatins fondul firii pacatoase a omului, lasa deschis drumul tradarii.

De aceea in Biserica, din Euharistie, strig:
Invatati poporul sa Ma cunoasca asa cum sunt, sa Ma urmeze si ca Om al durerilor, caci numai asa vine Invierea!

Prin Biserica, Prin Euharistie, vreau sa fiu in mijlocul multimii, caci vreau sa o mantui.Ma doare ca multimea e adunata astazi de dusmanii Mei, e manevrata sa ceara scoaterea Mea din mijlocul ei , din viata ei.
Ce face Biserica Mea? Ce fac preotii Mei? Ce fac credinciosii care zic ca mi-au ramas fideli? Ce fac calugaritele? Dar tarile crestine, catolice?Dar manastirile rugatoare? Sunt ale Mele? Ma servesc?
Ce faci tu, fiica Mea, pentyru intoarcerea multimilor care M-au parasit fiindca niciodata nu M-au cunoscut cum trebuie?
Ce faci tu pentru renasterea Bisericii Universale si pentru invierea Bisericii Unite?
Eu le vreau total transformate in viata interioara supranaturala si in apostolatul lor in mijlocul multimii.Sa ma poarte pe Mine in mijlocul multimii acolo unde se afla multimea , chiar daca se afla in tabara adversa.

Implineste-ti misiunea ta proprie si asa vei contribui in cel mai mare grad ca sa fiu dus Eu in mijlocul multimii, Triumfator Euharistic, iar ea in adorarea perpetua a Dumnezeirii Mele.
Cand te rogi si Ma adori te gandesti la multimea din omenire? La toata crestinatatea? Dar la cei pacatosi , atei, apostati? Te rogi sa revina in Staulul Adevarului, sa se infrupte din Iubirea Mea? Din Mine, Painea Vietii?"



Pastorule Divin Nevazut!

Mi se sfasie inima de durere cand vad in lume multimile departe de Tine sau chiar dusmane Tie.
Doamne! Jertfeste-ma cum iti place, numai sa fii Tu triumfator in mijlocul multimii.
Vreau ,Isuse, sa-mi implinesc cu pretul vietii misiunea, asa cum imi ceri.Mama ma va ajuta.
Da-mi harul sa inteleg pe deplin suferintele Tale si ale Bisericii cand vede  cum merge spre pieire multimea ratacita de la Adevar si Credinta.Cum distractia si necredinta o ruineaza si o arunca in intuneric.
O, Domnul Meu! Fii indurator cu lumea de azi si o intoarce la Tine.
Te va servi, Te va adora cum doresti!

sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.
Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir.
 
 
Dumnezeu sa ne binecuvanteze in numele Tatalui , al Fiului si al Spiritului Sfant transformandu-ne in iubiti copii ai Vointei si Iubirii Divine!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...