Te caut din toata inima...

07 aprilie 2011

Isus si Cezarul


Teologia Patimilor(7)

Isus: "Eu sunt vesnicul Acuzat ca iau locul si puterea vremelnica a conducatorilor lumesti ai oamenilor.
Spiritul luciferic, care a patruns de la inceput in omenire, se manifesta in judecata Mea in fata lui Pilat, dar si in tot cursul acestei omeniri care se framanta intre ascultarea de Dumnezeu sau ascultarea de satana.

Cand omul,asemenea lui Lucifer, vrea sa ia locul lui Dumnezeu, Dumnezeu este socotit ca adversar si dusman al puterii sale.De aici persecutiile impotriva Mea, impotriva Bisericii, Corpul Meu Mistic, impotriva adevaratilor credinciosi, adoratori ai Mei si ai Tatalui in spirit si adevar."Nu avem imparat decat pe Cezarul!"
Imparatia lui Dumnezeu si imparatia diavolului sunt in continua lupta pe Pamantul omenirii si ceea ce a facut Pilat cu Mine- de frica Cezarului- se repeta cu Biserica si credinciosii Mei in tot cursul Istoriei.
Relatiile dintre Biserica si puterea lumeasca constituie o problema eterna si cand oamenii nu sunt realmente in Mine si in Tatal, prigoana , condamnarea si rastignirea Bisericii este inevitabila.

Biserica , Papa , Episcopii, Preotii si credinciosii trebuie sa asculte de Mine si sa Ma urmeze.
Imparatia Mea nu este din lumea aceasta.
Sa promoveze in toate spiritul supranatural al Evangheliei si sa nu se amestece in treburile mamonei, ca sa nu adauge un pretext in plus ca Biserica sa fie prigonita si suprimata.
Dar nici nu trebuie sa se aserveasca, sa slugareasca si sa se robeasca puterii lumesti.Prin aceasta se arata intreaga Mea  Biserica si adevaratii ei conducatori si credinciosi, ca atunci cand trebuie sa aleaga intre Dumnezeu si oameni, ea Ma urmeaza in condamnare si rastignire, fara a ceda nimic din ce este al lui Dumnezeu.
Asa au facut si fac Episcopii, Preotii si credinciosii BISERICII SANGERARII:
 
Cade-se a asculta mai mult de Dumnezeu decat de oameni!

Biserica voastra se afla in fata Cezarului acestei lumi.Ea e confruntata cu ateismul , cu cei ce lupta contra Mea, cu apostaziatii.
Fericiti sunt cei ce au ramas credinciosi Mie.Si daca ei vor ramane pana la moarte marturisind adevarul, vor primi de la Mine cununa Fericirii.

O , inima indurerata! Mediteaza atitudinea Mea in fata puterii lumesti.Pilat nu a inteles si nu intelege nici prin secole ca nu ar avea nici o putere asupra  Mea si asupra bisericii, daca nu ar fi un Plan de mantuire si de Triumf al Tatalui in orice persecutie!
Tu stii acest lucru?Traiesti adevarurile pe care ti le comunic? Esti alaturi de Biserica in toate suferintele ei? O sustii cu rugaciunea? Esti spre cinstea si biruinta sa?
Fii atenta! Oricat ai suferi in viata si oricat ai fi de prigonita, inchisa, maltratata, nu colabora intru nimic cu adversarii ei.Ea este comoara Inimii Mele Euharistice Insangerate.
O iubesc ca pe Corpul Meu, ca Viata Mea, ca Sangele Meu.Pentru ea si azi imi vars Sangele pe Sfantul Altar si va ofer Misterul Sangerarii.
Cezarii lumii vor pieri,dar Eu , in Biserica Mea, raman in veci Triumfatorul, Viata si fericirea fiilor Mei tari in credinta si statornici in chemare."

Isuse, Imparatul meu Ceresc!

Eu pe Tine Te aleg, caci Tu m-ai ales intai sa Te urmez in toate.Fii cu Mine in tot locul si nu ma lasa sa gresesc prin frica de a Te marturisi.Mai bine mor decat sa te neg.
Tu imi dai puterea Ta de Martir Divin si oricat de mare ar fi tirania si prigoana , sunt sigura ca triumf cu Tine si prin Tine impotriva celor faradelege.
 
sursa: cartea "Teologia Patimilor"

APROBARE,

Raman uimit de ceea ce lucreaza Isus in sufletul cunoscut de mine inca din 1949, cand am fost numit de Sfantul Scaun Apostolic, DIRECTORUL SPIRITUAL AL SOREI MARIA IONELA,in plina prigoana.
Cu adevarat este DUMNEZEU Cel care vorbeste , si atat eu cat si Episcopul Ioan Suciu mort martir la inchisoarea din Sighet si altii nu ne inselam in constatarile noastre.
De aceea cu draga inima si cu toata puterea pe care o am de la Isus bunul nostru Mantuitor,aprobam si binecuvantam volumul  
"TEOLOGIA PATIMILOR" ,
si doresc sa rodeasca in suflete cum rodeste in sufletul meu.

Bucuresti 26 octombrie, 1980, Sarbatoarea Divinei Fondatoare.
Episcop Ioan Dragomir


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile Spiritului Sfant !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...